eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTermin naprawy towaru przy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umowąRe: Termin naprawy towaru przy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową
  • Data: 2007-12-22 12:47:43
    Temat: Re: Termin naprawy towaru przy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > kupiłem sokowirówkę w Saturnie. Dwa, trzy miesiące po zakupie uszkodziła
    > się. 25 listopada przekazałem ją do Saturna z tytułu niezgodności towaru z
    > umową, a kilka dni później otrzymałem listem poleconym pismo datowane na
    > 26 listopada, że sprzęt został przekazany do serwisu producenta.
    > Ponieważ od tego czasu minął blisko miesiąc, a sprzęt nadal nie wrócił z
    > serwisu, czy przysługuje mi prawo do żądania zwrotu gotówki za towar, czy
    > muszę nadal czekać aż łaskawie ją naprawią? Co powinienem zrobić,


    Termin 14 dni upłynął, informacji o odrzuceniu Twojej reklamacji nie
    dostałeś, wieć ją uznali. To, co oni z nim zrobili, gdzie wysłali to już
    Ciebie nie powinno interesować. To sprawa sprzedawcy.

    Pytanie czego żądałeś w swoim zgłoszeniu reklamacyjnym.

    > żeby jak najszybciej rozwiązać sprawę? Proszę również o podanie
    > paragrafów, bo z dużym sklepem pewnie się bez nich nieobejdzie.

    Zajść i zapytać, kiedy dostaniesz to, o co wnioskowałeś. Jesli to miała byc
    naprwawa, to nie ma terminów okreslajacych kiedy to ma być zrobione. Powinno
    niezwłocznie- a to słowo może w jednym przypadku znaczyc tydzień, innym
    razem pół roku...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1