    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telefon sluzbowy
    Date: Sun, 28 Sep 2008 09:15:16 +0200

    Acha, czyli dobre firmy to te, które pozwalają się okradać. A gorsze to
    te, które starają się do okradania siebie nie dopuścić. Ciekawe.

    przesadzasz

    kolega ktory wczesniej sie wypowiadał ma racje

    po prostu coś za coś - u mnie tez mam limit na połączenia zaewnętrzne ileś
    tam złoty miesięcznie (ale nikt mnie nigdy z tego nie rozliczał bo nie
    przekraczam, więc jeśli nawet 100% czasu poswiecam na połączenia prywatne,
    ALE wykonuję swoję obowiązki i załatwiam wszystkie sprawy na bieżąco to nikt
    w to nie wnika) a na połączenia pomiedzy telefonami firmowymi nie ma
    ograniczeń.

    zobacz jak psychologicznie jest to zmiękczone jak ktoś Ci powie

    "drogi pracowniku, masz tutaj telefon "vel smycz" służbowy, bądź pod ręką,
    załatwiaj sprawy jak jesteś poza firmą, ALE w zamian możesz sobie prywatnie
    korzystać, byleś nie przekroczył kwoty XXX"

    niż

    "masz telefon, masz nosić i nie ośmiel się nie odebrać kiedyś, a każda
    minutka ma być zanotowana i rozliczona"

    firma "płaci" za koniecznośc noszenia ze sobą dodatkowego pudełka właśnie
    tym faktem, że Ty sobie zadzwonisz jak masz potrzebę czy ochotę również
    prywatnie. To nie jest frajda nosić dwa telefony, szczerze to bym się
    chętnie pozbył tego "gratisu" ale w dzisiejszych czasach to nierealne.... ja
    i tak nie korzystam, bo nie wiem czy moje rozmowy nie są np nagrywane -
    sprawy ktorych nie chce zeby ktos slyszal i tak dzwonie ze swojego telefonu
    prywatnego.

    ale klimat ktory opisuje założyciel wątku to po prostu jakaś paranoja - tego
    bym nigdy nie podpisał bo wszelkie problemy są cedowane na Ciebie.

    poza tym nikt nigdy nie zmusiłby mnie na przykład do noszenia telefonu w
    weekendy, odbierania o 22ej, bo moje obowiązki są takie, ze przez noc się
    nic nie zmieni, przez weekend również nie. wtedy po prostu lezy sobie na
    polce.

    Sebastian