    From: "Jaro" <jarecky(at)mailujnakablowkeaster>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telefon sluzbowy
    Date: Sat, 27 Sep 2008 21:03:24 +0200

    > A jakież to konsekwencje służbowe mogą spotkać pracownika za niezawarcie
    > umowy cywilnoprawnej we własnym imieniu z operatorem?

    W najblizszych dniach postaram sie wyciagnac dokladna umowe i sie w nia
    zaglebic bo boje sie ze to moze byc jakos smieszne sformulowane, ja to
    widzialem raz na oczy i juz dokladnie nie pamietam tresci, ale chyba
    brzmiala jakos w stylu "firma bla bla wykupuje w imieniu/dla pracownika bla
    bla abonament u operatora bla bla". Czy moze byc taka umowa zawarta w
    imieniu pracownika gdzie firma jest "posrednikiem"?

    Pozdr
    Jaro