  • Data: 2008-09-27 22:51:46
    Temat: Re: Telefon sluzbowy
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gratis, a oprócz tego mam X zł na inne rozmowy. W finale co miesiąc jak przekroczę X
    zł to dostaję biling z którego muszę się wytłumaczyć. Jak się dobrze wytłumaczę, to 0
    zł dopłacam do interesu, pomimo tego, że 90% z X to były połączenia prywatne.

    > i tak jest w wielu dobrych firmach;
    > w gorszych firmach po każdej rozmowie piszesz numer, z kim i o czym gadałeś

    Acha, czyli dobre firmy to te, które pozwalają się okradać. A gorsze to
    te, które starają się do okradania siebie nie dopuścić. Ciekawe.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com