  • Data: 2002-12-28 15:35:03
    Temat: Re: Telefon+nagrywanie
    Od: "Cray" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cray" <c...@o...pl> wrote in message news:auhkk0$p79$1@news.tpi.pl...
    Dzieki za wszelkie odpowiedzi zarowno te o samym nagrywaniu jak i o
    prawach autorskich do rozmowy

    Z tego co napisal Konrad
    >Z tego co się orientuję to można nagrywać rozmowę telefoniczną gdy
    >przynajmniej jeden rozmówca jest o tym poinformowany.
    rozumiem ze, poniewaz ja jestem poinformowany o tym ze rozmowa jest
    nagrywana (no bo przecierz sam ja nagrywam) to warunek wystarczajacy i
    konieczny jest spelniony, zatem problemow nie bedzie.

    A po co to wszystko wogole .... przepraszam ze nie podalem powodu od
    razu ale to tak z przekory.
    Mianowicie czasem dzwoniac do roznego rodzaju instytucji typu BOK (tel.
    komorkowa) dostaje calkiem rozne odpowiedzi od calkiem roznych osob... i
    tu pojawia sie problem (dzwoniac po raz n-ty ) mowie do pani Y:
    "Pani X powiedziala ze taka sprawe da sie zalatwic"
    teraz nastepuje odpowiedz pani Y:
    "Absolutnie to _NIE_ jest mozliwe, przykro mi ale musial pan zle
    zrozumiec"
    no i jak tu uargumentoac ze pani X rzeczywiscie powiedziala to co
    powiedziala ? pomyslalem ze wtenczas wlacze ngrana rozmowe z pania X co
    by pani Y mogla sie przekonac co uslyszalem... Jakis argument w rece
    bede mial ...

    pozdrawiam Cray
    c...@0...pl