    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tele 2 chce 100 zł
    Date: Fri, 21 Sep 2007 17:51:50 GMT

    > A o którym tabloidowym magazynie teraz mówisz?
    > Ja mam dużą cierpliwość, nawet nie wiesz jak wielką. Ale jak słyszę o
    > n-tym przypadku jednego dnia, że "pan/pani się nie zorientowała", to
    > odpadam. I też miałem trochę sytuacji, że na prośbę klienta dzwoniłem
    > kilka razy, wszystko cierpliwie tłumaczyłem przez dwadzieścia minut, ten
    > się zgadza na zawarcie umowy, a po trzech minutach, tuż przed końcem
    > czytania tekstu nagle stwierdza, że on jednak nie chce, bo stracił
    > cierpliwość. Ale zwykle próbuję nerwy uspokoić _po_ rozłączeniu.

    A nie slyszales o czyms takim jak "rozmyslenie sie"? Watpie, bo dla ciebie
    to debilizm, bo wszak "widzialy galy co braly" - prawda?
    Sa ludzie, ktorzy dopiero za trzy dni zrozumieja co podpisali i jakie
    zobowiazanie na siebie wzieli, zrozumiano juz to w krajach cywilizowanych, w
    tym i w UK gdzie masz mozliwosc rozmyslic sie w ciagu 2 tygodni. Wiesz, mimo
    tego jakos tych rozmyslonych wcale nie jest tak wielu, moze wlasnie dzieki
    tej psychicznej przewadze mja spokojny czas na dokladne spokojne
    przeanalizowanie co wzieli, za co zobowiazali sie placic abonament.
    A teraz mala dygresjia do "debilizmu", jak sadzisz, na koniec dnia kto okaze
    sie debilem? Ten co po 20-kilku minutach powie nie, czy ten co przez
    20-kilka minut namawia? Polecam przemyslec sobie.