  • Data: 2023-06-15 19:15:01
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jun 2023 21:24:11 +0200, Shrek wrote:

    > Nie. Ale ciężko być dłużej niż kilkadziesiąt - do niskich kilkaset
    > metreów poza zasięgiem, więc jakby napluł na schody a nie obywateli to
    > by go znaleźli bez problemu.

    Przy kilkuset m moze byc problem ze śledzeniem, chyba ze jakos
    charakterystrycznie ubrany.
    Ewentualnie trzeba sie wysilic i obejrzec duzo nagran w okolicy ...
    choc jak nie chciało mu sie chodzic daleko, to moze znów nie tak duzo
    ..

    > Obstawiam że żabki mają system włamaniowy więc po drugim razem
    > stwierdzili że może mają doczynienia z debilem i wpadnie trzeci raz - to
    > dołożyli przycisk antynapadowy (albo mają w standardzie) i monitoring
    > dostał telefon bezpośrednio do dyżurnego.

    Przycisk napadowy bardzo mozliwy.
    Telefon do dyżurnego ... a to niech Robert powie, czy jest taki
    zwyczaj.
    W sumie, to i policja mogłaby takie przyciski rozdawac w miejscach
    zagrozonych.
    Ale i tak IMHO przekazanie informacji i dojazd trwa, wiec raczej
    musieli czuwać blisko.
    Choc w sumie ... taki policyjny przycisk móglby bezposrednio na jakis
    komputer/terminal patrolu wysyłac, sekundę by zajęło.

    Jesli jednak dłużej ... to jak długo chcesz pod tym sklepem czuwać?
    Tydzien, miesiąc, kwartał?

    > Jakby nie był debilem to
    > poszedłby do innej i dalej sobie spokojnie hasał.

    Byc moze okazał sie dodatkowym idiotą, i zrobił to co kilka dni, ..

    J.