    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    <m2p46bex78av.egffu5nf3q0i$.dlg@40tude.net>
    <uigvar$krm$12$RTomasik@news.chmurka.net>
    <lorc4c7r5p4n$.c8cwqht6yy3g.dlg@40tude.net>
    <uij65m$cdk$2$Shrek@news.chmurka.net> <2Nd3N.30$glg4.2@fx11.ams1>
    <uike8j$9te$2$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Sat, 11 Nov 2023 00:24:47 GMT

    On 2023-11-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie sądzę - wojsko może mieć, obrony cywilnej już nie ma. Policjantów
    > odwieziesz po zmianie po prostu do domu - jak daleko to może być - 100km?

    No ale to nie jest 3ch na krzyż policjantów a cała chorągiew, więc nie
    wyrzucisz w jakimś geometrycznym środku województwa i nie polecisz się
    rozejść a potem stawić po 16h. Nie łatwiej przenocować ich na miejscu bo
    przecież takie akcje trwają i po kilka dni?

    > ;)
    >
    > Żebyś widział jaka to drama była. W pierwszą stronę obiecaliśmy mu hot
    > doga jak będziemy wracać. W drugą stronę już pół kilosa wcześniej prawie
    > biegł, bo tyle ludzi szło i na pewno mu wykupią hotdogi. Wchodzimy są.
    > Ale z 5 policantów przed nami i każdy hottdoga. Młody wyliczył że jeden
    > zosanie. Policjant przed nami wział dwa:( musieliśmy drugiej żabki w
    > centrum szukać;)

    O to faktycznie. Też bym się wkurwił. Ale, że tak wszyscy te hotdogi?
    Czy to taki polski policyjny pączek (doughnut) czy te żabkowe to taka
    rewelacja kulinarna? :)

    --
    Marcin