  • Data: 2006-10-09 19:07:34
    Temat: Re: Tajemnica korespondencji.
    Od: Jasek' <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej wrote:
    > stępowanie można uznać za naruszenie tajemnicy korespondencji i
    > przez kogo sekretarkę czy dyrektora ?

    IMO nie narusza. Sytuacja teoretyczna. Firma ktora zorganizowala impreze
    firmowa w ktorej pracuje Kowalski i ktorej zorganizowanie zlecil takze
    on, wysyla fakture na nazwisko Kowalskiego. Korespondencja nie
    przechodzi przez sekretariat, nie jest rejestrowana, Kowalski przerazony
    kwota (opiernicz od szefa murowany) fakture wyrzuca.

    Kto zaplaci odsetki i bedzie ew. ciagany po sadach? Kowalski czy firma w
    ktorej pracuje?

    W dawnej mojej firmie to usprawniono w sposob prozaicznie prosty. Na
    prytwatnej korespondecji umieszczany przez nadawce byl dopisek "PRYWATNE".
    Zaden to problem dopisac taka linijke do adresu zamawiajac np. online.

    Pozdrawiam,
    Jacek