eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTUI - odwołana wycieczka, co robic? › Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 29 May 2012 16:04:20 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: TUI - odwołana wycieczka, co robic?
    In-Reply-To: <jpsvq5$85c$1@mx1.internetia.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1205291555500.2896@quad>
    References: <2...@3...googlegroups.com>
    <jpq01s$2be$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1205261030210.3432@quad>
    <jpq9ja$8bv$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1205262230460.2540@quad>
    <jpsvq5$85c$1@mx1.internetia.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 44
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1338300268 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1313 83.15.167.123:63991
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704344
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 27 May 2012, John Kołalsky wrote:

    >
    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    >
    >> ...
    >>> - uniemożliwiono im to, choć pierwotnie nic nie stało na przeszkodzie.
    >>
    >> Problemem nie jest nawet uniemożliwienie, ale domaganie się przez
    >> organizatora wykorzystanie wyjazdu przez tych, którym nie odmówiono.
    >>
    >> Nie widzę możliwosci obrony przed zarzutami przewoznika.
    >> Do wyboru:
    >> - odmówilismy zawarcia takiej umowy, bo nie ma w ofercie, własnie
    >> dlatego że nie przyjmujemy odpowiedzialnosci za wycieczki zespołowe
    >
    > A było, że odmówili ?

    Czytasz:
    +++
    Nadanie nam dwóch różnych numerów rezerwacji wynika wyłącznie
    z Państwa wewnętrznych procedur i klient nie ma na to żadnego wpływu.
    ---

    Czyli było.
    Skoro procedura nie przewiduje, to NIE MA W OFERCIE.
    Skoro klient się żali, że nie mógł przeskoczyć procedury, to
    znaczy, że tę przeszkodę widzi - odmowa nie musi być tekstem
    "ja panu odmawiam", stalowa krata w poprzek daje ten sam efekt
    (i program "nie da się wyklikać" też).

    >> - uczestnik nie wykupił wycieczki zespołowej, takie wspólne potraktowanie
    >> to dla nas koszty oraz "nieuzyskany zarobek", nie możemy godzić się
    >> na ponoszenie kosztów czyjegos widzimisię nie uzgodnionego z nami
    >> (i nic to, że "na gębę" była mowa, na papierze nie ma dowodu)
    >
    > Złozyli zamówienie emailem na taką zespołową.

    Nie widziałem tego maila.
    Ba, nie widziałem postu, w którym taki mail byłby wspomniany
    (mail wysłany PRZED zawarciem umowy, bo pretensje PO aferze
    z odwołaniem to nie umowa i nie "oferta"!), możesz zacytować?

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1