    From: "atarimasta" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP SA łamie Regulamin
    Date: Tue, 19 Nov 2002 00:50:57 +0100

    > Jaką masz datę uruchomienia ? Nie *faktycznego* a "papierowego" !

    Instalacja (protokół), Umowa, uruchomienie - wszystko 5.IX

    > Wytłumacz mi, jak mogłaby być ściągnięta opłata zleceniem
    > stałym, które to z definicji ustalasz ty ? Ze zmienną
    > kwotą - to przecież "ile podałeś tyle 'poszło'".
    > Jeśli miałeś na myśli polecenie zapłaty - to my mamy
    > podstawy sądzić że równie niedokładnie opisałeś o co
    > ci chodzi !

    Tak, mój błąd. Było to polecenie zapłaty. Nie zagłębiając się w szczegóły
    rodzinne powiem że nie moje konto, nie mój telefon, ale ja płacę.

    > Nie 2 m-ce a 2 lub 3 lata (KC), reszta się IMHO zgadza ;)

    Tak, ale tutaj ma chyba zastosowanie Regulamin który uszczegóławia, że w
    ciągu m-ca powiadamiają mnie o konieczności zapłaty. Oni zrobili to po ponad
    2 m-cach.

    > Nie wątpię :] Ale ... jakby tobie tak jeden z drugim dłużnik
    > postanowił nie zapłacić, to wpadłbyś pewnie w zachwyt ;)
    > Co do meritum - *sądząc z opisu* to niezależnie od zdania
    > o "zamiarze niepłacenia" wygląda na to że "nie jesteś
    > w prawie".

    Nie chodzi o to że chcę uniknąć zapłaty którą muszę dokonać. Chodzi o to że
    IMHO tepsa zawaliła i teraz zgodnie z Reg. nie jestem dłużnikiem. W Reg.
    jest punkt, gdzie jest napisane że w sprawach nie uregulowanych przez Reg
    zastosowanie mają - i tu wymienione ustawy. ALE Reg. reguluje miesiączny
    okres rozlicznia. Gdyby wystawili - musiałbym płacić. Ale że nie, to?..
    To tak jakbyś po roku dostał rachunek ze sklepu za jakiś towar z kilku
    kupowanych wtedy za który zapłaty zapomnieli się domagać i teraz nadrabiają,
    to też 2 lata przedawnienia?.. A nie ma jakiegoś terminu na wystawienie
    r-ku?

    > Pozdrowienia, Gotfryd (SDI)

    Pozdro