eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTP S.A. i błękitna liniaRe: TP S.A. i błękitna linia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "d852" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP S.A. i błękitna linia
    Date: Tue, 20 Mar 2007 20:40:29 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <etpd9u$ej3$1@news.onet.pl>
    References: <etpc4q$ab8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: waw-m18-w50.netlandia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1174419582 14947 85.128.9.218 (20 Mar 2007 19:39:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Mar 2007 19:39:42 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: 9WEnPGkz0kiBCKlBBhkiYzir9dBNmyhR
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:452670
    [ ukryj nagłówki ]

    milutki wrote:
    > Mam kilka pytań na które szukam odpowiedzi.
    >
    > 1. Czy odpowiedzi na pytania w błękitnej linii (BL) są wiążące?

    Nie.
    Wiążące są regulaminy.


    > 2. Co w przypadku kiedy osoba z BL wprowadza abonenta w błąd w wyniku
    > którego zostaje narażony na powazne spraty finansowe?
    > ( kilka rozmów potwierdzających czy faktycznie jest tak jak mówi
    > pani z BL i odpowiedź jest potwierdzająca. Natomiast potem okazuje
    > się że jest inaczej )

    Masz je chociaż nagrane ?

    > 3. Czy odnośnie Ad. 2 można bronić się ew na sprawie sądowej do której
    > zapewne dojdzie, że wprowadzono mnie w błąd (kilka razy dzowniłem w
    > celu potwierdzenia czy
    > faktycznie jest tak samo i za kazdym razem odpowiedź była
    > twierdząca). Ba nawet w momencie reklamacji pani z BL była
    > zdziwiona skąd taka kwota znalazła się na rachunku i na podstawie
    > swoich danych nie znajdowała logicznego zrozumienia
    > toteż przyznała numer zgłoszenia reklamacyjnego.

    Zgłoszenie reklamacyjne może zostać rozpatrzone negatywnie.

    > 4. Jeśli okazałoby się że BL nie odpowiada za to co mówi to po co w
    > ogóle istnieje coś takiego ?

    Bo dla TP to tańsze niż Telepunkty.
    Ale przecież równie dobrze w błąd mogła Cię wprowadzić pracownica
    takiego Telepunktu.
    Różnica żadna.

    > 5. Czy rozmowy z BL sa nagrywane? (przydałoby mi się do mojej obrony)

    Nikt Ci takiej rozmowy nie udostępni.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1