    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Sat, 31 Jul 2004 21:12:54 +0200

    > po pierwsze szminka , to niszczy szybe

    Po pierwsze to szminka nie niszczy szyby, tylko ją brudzi i trzeba się
    trochę napracować, aby ją zmyć. I tylko właśnie chodzi o tą pracę i wysiłek.

    > po drugie:

    > pisales to w taki sposob jakby bylo to rozwiazanie jej problemu.

    Źle to zrozumiałeś. I to jeszcze przy ponad przeciętnym IQ tak przekręcać
    sens moich wypowiedzi ? :)

    > Halo TIRowiec tch niech sie wypowie. Ie czasu trwa odpalenie TIRa,
    > latem i zima (chcialbym zaznaczyc ze mamy lato)
    > I czy Pali na tyle malo by sobie pozwolic na 30 minutowe ogrzewanie
    > kabiny?

    Widać chyba tak. Wiesz, warto mieć w pupę ciepło, a tu już z kosztami mało
    kto się liczy, zwłaszcza jak zarabia kilkaset tysięcy złotych rocznie.

    > mamy lato. Pani Magda latem pisze. Ogrzewanie kabiny , skrobanie
    > szyby i grzanie zamkow odpada.

    Nie szkodzi. W sumie to nie wiemy jak długo już trwa jej koszmar. Miesiąc,
    dwa, rok dwa lata, a może pięć lat ?

    > no jasne, zwlaszcza ze na zewnatrz 30 stopni :).
    > Teraz mamy lato, Pani MAgda pisze latem, wiec skoro jej latem to
    > przeszkadza ograniczmy sie tylko do tego.

    Latem rozruch i odjazd też trwa ze 2-3 minuty minimum - a to wystarczy, żeby
    się obudzić i nie zasnąć przez godzinę.
    Poza tym silnik musi popracować z 5 minut zanim klimatyzacja schłodzi
    kabinę.

    > nie ogladalem i nie lubie tego typu filmow

    No to masz plus :) bo ja nie cierpię tego filmu.

    > absolutnie nie

    Twoja sprawa, ale pamiętaj, że społeczeństwo nie lubi takich postaw - choćby
    przykład sąsiada Magdy.
    Sądzę, że kiedyś mu to zaszkodzi i to na długo.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl