  • Data: 2007-09-24 19:35:41
    Temat: Re: TELE2 i oferta - jak skutecznie ich spławiać
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Sep 2007 22:11:39 +0200, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    >"nie dziekuje"
    >"nie jestemy zainteresowani"
    >nie uzywac wiecej slow, bo i po co?
    Ha, zaproponowalem inny sposob, ale faktycznie sam stosuje wlasnie te
    2 powyzsze albo zblizone np "korzystam z uslug konkurencji (ew. nazwa)
    i jestem zadowolonym klientem, nie zamierzam nic zmieniac". Nie
    zdarzylo mi sie zeby czlowiek zadzwonil wiecej niz raz a firma wiecej
    niz dwa razy - zdarza sie czasem ze po kilkunastu minutach dzwoni ktos
    z tej samej firmy - ale inna osoba - zbywam ja podobnie i wiecej nie
    dzwonia.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl