    From: "zajac" <z...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szybka odpowiedz
    Date: Sun, 7 Dec 2003 01:10:33 +0100

    Użytkownik "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bqsa7i$9aq$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "zajac" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    > dzialal
    > sie
    Jak
    > nie
    > Pomozcie
    >
    > Jak masz włozone baterie alkaliczne to zwykle one wystarczają aparatowi na
    > 15 - 20 minut pracy.
    > Zanim zaczniesz robić aferę kup nowe baterie i sprawdź czy nadal nie
    działa.

    Otorz sprawa jest podwojnie skomplikowana. Kupilem nowe baterie wystarczyly
    na zrobienie 5 zdjec i znowu wysiadly przy czym strasznie sie nagrzaly w
    trakcie pracy i to bardzo az mnie to zdziwilo ? Kolejna dziwna sprawa to
    taka ze w opcje zrobienia zdjec nie da sie wejsc bo wyswietla sie ikona ze
    bateria jest za slaba ale za to mozna wejsc bez problemu do menu i ustawic
    parametry ??? Co to wszystko znaczy chyba wydaje mi sie ze aparat jest
    wadliwy co Wy na to ???