  • Data: 2003-12-07 09:38:39
    Temat: Re: Szybka odpowiedz
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    > No to jakie to maja byc baterie ??? Zastanawiam sie nad sensem wymiennych
    > ogniw uwazam ze powinien byc akumulator jak w komorkach

    "zastanawiasz" się na sensem wymiennych ogniw? Człoweku, czytałeś cokolwiek
    na temat aparatów cyfrowych, pytałeś kogoś, kto się tym juz bawił? Bez
    akumulatorków nie masz co kombinować! AParaty cyfrowe pobierają bardzo dużo
    prądu z baterii i zwykłe alkaliczne baterie, nie mówiąc juz o węglowych się
    do nich wogóle nie nadają. Możesz próbować używania baterii litowych, ale są
    koszmarnie drogie. Wszyscy producenci zalecaja stosowanie akumulatorków.
    Ja uzywam akumulatorków NiMH (jak w komórce) o pojemności 1850 mAh i myślę o
    kupieniu drugiego kompletu bo przy aparacie z zoomem optycznym wystarcza to
    na 100-150 zdjęć. Jeżeli włożyłeś nowe baterie i aparat zadziałał, to znaczy
    ze jest sprawny. A ze baterie sie zagrzały to normalne. Akumulatorki też się
    grzeją, bo chwilowy pobór mocy jest bardzo duzy.
    Niestety musisz zaopatrzyc sie w akumulatorki i ładowarkę. Zestaw 4 sztuk z
    ładowarką to wydatek rzędu 70-100 złotych zaleznie od typu ładowarki i
    pojemności akumulatorków

    A tak z ciekawości - jaki to typ aparatu?