  • 1. Data: 2003-12-05 21:02:18
    Temat: Szybka odpowiedz
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    Kupilem w sklepie aparat cyfrowy bylo to wczoraj. W sklepie telefon dzialal
    bez zarzutu ale po powroce do domu po zrobieniu kilku zdjec aparat nagle sie
    wylaczyl i juz do tego momentu wlaczyc sie nie chce. Pytanie brzmi : Jak
    zalatwic ta sprawe od strony prawnej ? czy moge dostac nowy aparat, czy nie
    ? co mam zrobic na co sie powolac i co poiedziec jutro w sklepie ? Pomozcie
    prosze

  • 2. Data: 2003-12-05 21:21:26
    Temat: Re: Szybka odpowiedz
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    zajac napisał(a):

> [...]
    > ? co mam zrobic na co sie powolac i co poiedziec jutro w sklepie ? Pomozcie

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2003-12-05 21:35:05
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "zajac" <z...@z...pl> wrote in message
> [...]
    nie
    > ? co mam zrobic na co sie powolac i co poiedziec jutro w sklepie ?

    Naładuj baterię.
    Jakieś kilka godzin to trwa

  • 4. Data: 2003-12-05 21:35:58
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    zajac wrote:
> [...]
    > ? co mam zrobic na co sie powolac i co poiedziec jutro w sklepie ? Pomozcie

    Jeśli kupiłeś jak osoba fizyczna, bez związku z działalnością
    gospodarczą - składasz reklamację z wyraźnym zaznaczeniem, że żądasz
    wymiany, czekasz do 14 dni na odpowiedź,

    art.8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, DzU z
    2002 r, nr 141, poz.1176
    Wyjaśnienia choćby: www.federacja-konsumentow.org.pl

    ale najpierw proponuję przeczytać instrukcję obsługi, może rozwiązanie
    się znajdzie :)

    KG

  • 5. Data: 2003-12-06 10:14:05
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zajac" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > ? co mam zrobic na co sie powolac i co poiedziec jutro w sklepie ?

    Jak masz włozone baterie alkaliczne to zwykle one wystarczają aparatowi na
    15 - 20 minut pracy.
    Zanim zaczniesz robić aferę kup nowe baterie i sprawdź czy nadal nie działa.

  • 6. Data: 2003-12-07 00:10:33
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    Użytkownik "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bqsa7i$9aq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > 15 - 20 minut pracy.
    > Zanim zaczniesz robić aferę kup nowe baterie i sprawdź czy nadal nie

    Otorz sprawa jest podwojnie skomplikowana. Kupilem nowe baterie wystarczyly
    na zrobienie 5 zdjec i znowu wysiadly przy czym strasznie sie nagrzaly w
    trakcie pracy i to bardzo az mnie to zdziwilo ? Kolejna dziwna sprawa to
    taka ze w opcje zrobienia zdjec nie da sie wejsc bo wyswietla sie ikona ze
    bateria jest za slaba ale za to mozna wejsc bez problemu do menu i ustawic
    parametry ??? Co to wszystko znaczy chyba wydaje mi sie ze aparat jest
    wadliwy co Wy na to ???

  • 7. Data: 2003-12-07 00:16:08
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

> [...]
    > Pomozcie
    >
    > Jak masz włozone baterie alkaliczne to zwykle one wystarczają aparatowi na

    No to jakie to maja byc baterie ??? Zastanawiam sie nad sensem wymiennych
    ogniw uwazam ze powinien byc akumulator jak w komorkach

  • 8. Data: 2003-12-07 09:38:39
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    [ciach]

    > No to jakie to maja byc baterie ??? Zastanawiam sie nad sensem wymiennych
    > ogniw uwazam ze powinien byc akumulator jak w komorkach

    "zastanawiasz" się na sensem wymiennych ogniw? Człoweku, czytałeś cokolwiek
    na temat aparatów cyfrowych, pytałeś kogoś, kto się tym juz bawił? Bez
    akumulatorków nie masz co kombinować! AParaty cyfrowe pobierają bardzo dużo
    prądu z baterii i zwykłe alkaliczne baterie, nie mówiąc juz o węglowych się
    do nich wogóle nie nadają. Możesz próbować używania baterii litowych, ale są
    koszmarnie drogie. Wszyscy producenci zalecaja stosowanie akumulatorków.
    Ja uzywam akumulatorków NiMH (jak w komórce) o pojemności 1850 mAh i myślę o
    kupieniu drugiego kompletu bo przy aparacie z zoomem optycznym wystarcza to
    na 100-150 zdjęć. Jeżeli włożyłeś nowe baterie i aparat zadziałał, to znaczy
    ze jest sprawny. A ze baterie sie zagrzały to normalne. Akumulatorki też się
    grzeją, bo chwilowy pobór mocy jest bardzo duzy.
    Niestety musisz zaopatrzyc sie w akumulatorki i ładowarkę. Zestaw 4 sztuk z
    ładowarką to wydatek rzędu 70-100 złotych zaleznie od typu ładowarki i
    pojemności akumulatorków

    A tak z ciekawości - jaki to typ aparatu?

  • 9. Data: 2003-12-07 23:10:44
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    napisał w wiadomości news:bqush2$q01$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    > pojemności akumulatorków
    >
    > A tak z ciekawości - jaki to typ aparatu?

    "Premier" kupiony w Tesco ma az 4 megapiksele i atrakcyjna cene bo tylko
    1049 zlotych. Ogladalem 2 megapiksele Sony ale byle drozsze :) Dzieki za
    odpowiedz !

  • 10. Data: 2003-12-07 23:13:35
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    W tym "Premierze" nie ma akumulatora jest tylko miejsce na dwa paluszki
    IDIOTYZM powinien byc aumulator wbudowany an stale z ladowarka tak jak w
    komorce :)