    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Date: Fri, 7 Jul 2023 11:05:09 +0200
    <u7h9b5$rpk$5$Shrek@news.chmurka.net> <u7hl1m$1qarm$1@dont-email.me>
    <u7i0gt$cuo$2$Shrek@news.chmurka.net> <u7i6dn$1s6dd$1@dont-email.me>
    <u7i840$ogr$3$Shrek@news.chmurka.net> <u7ju0r$25hu6$1@dont-email.me>
    <u7k73e$ado$1$Shrek@news.chmurka.net> <u7klft$2854f$1@dont-email.me>
    <u7klp2$adn$2$Shrek@news.chmurka.net> <u7m1r8$2g5v5$1@dont-email.me>
    <u7srr8$su8$1$pozboju@news.chmurka.net> <u7ubis$3mi3m$1@dont-email.me>
    <u87ahn$rb0$1$pozboju@news.chmurka.net>

    W dniu 06.07.2023 o 23:11, PD pisze:

    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale autorytet naukowców poleciał na pysk już dawno temu,

    Zauważyłem.
    Wśród szurów od chipów w szczepionkach, płaskiej Ziemi i wypędzania
    demonów salcesonem.
    A śmigłowiec na Marsie i terabajtowe dyski ssd wielkości znaczka
    pocztowego, to tylko taka magia od czarodziejów z wyższego poziomu.

    > Niestety jest tak, że oglądając naukowca wypowiadającego się
    > na bieżące gorące tematy, nie zastanawiasz się czy ma rację tylko kto mu
    > płaci za to gadanie.

    Chyba ty.
    Ja się zastanawiam.

    > Już wiesz do czego analogia?

    Nadal nie.

    > Tak mniej więcej 100 lat motoryzacji zajęło im zbadanie tego i wydanie
    > zaleceń wsp. pasów. Nic cię tu nie zastanawia? Jeśli nie, wcale się nie
    > zdziwię.

    No.
    A lekarz, który odkrył zależność brudne ręce-zakażenie oszalał, bo mu
    nie uwierzyli.
    Pewnie producenci mydła mu zapłacili.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr