eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowych oraz działu majątku › Re: Szukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowych oraz działu majątku
    From: AJP <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowych oraz działu
    majątku
    Date: Mon, 2 Mar 2009 12:56:13 -0800 (PST)

    On Mar 2, 8:59 pm, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Ty wróżki szukasz.

    Nie, wróżka uważa, że ma za zadanie powiedzieć mi to co chcę usłyszeć,
    a nie znaleźć rozwiązanie :-)
    Tak więc szukam kogoś o lepszym przygotowaniu niż wróżka.

    > A po polsku ?

    Co mam wyjaśnić?
    Definicję postępowania nakazowego - jest w kodeksie postępowania
    cywilnego,
    Uznanie długu - tamże
    Dział spadku - kc

    Za stylistykę przepraszam, faktycznie wyszło niezbyt zgrabnie.
    Postępowanie nakazowe jest oczywiście postępowaniem o wydanie nakazu
    zapłaty długu. Uznanie długu powinno nastąpić na bazie czegoś
    (reguluje to kpc) i nie jest to pismo zatytułowane "Propozycja działu
    spadku". A jednak Sąd to "kupił", bo ...zapewne nawet nie czytał.
    Istota cwanej zagrywki polegała tu na przewidzeniu, że w polskim
    sądzie tak się stanie. Wyrok nie jest prawomocny, ale ja mam zajętą
    pensję, konto i szansę na dalsze represje bo komornik nie zajął całej
    kwoty "zabezpieczenia".

    Teraz chodzi mi o kogoś kto na rozprawie nie polegnie na jakiejś
    kolejnej głupocie i nie powie mi jak dwóch dotychczasowych prawników,
    że tego się nie spodziewali ale to w sumie zgodne z prawem.
    Ciekawostką jest tu fakt, że w majestacie prawa jestem okradany ze
    spadku po mamie.

    Opisywanie szczególowe istoty tej sprawy wymaga dużo miejsca i pewnie
    na liście jest bez większego sensu. Tu nie ma prostej rady tylko jest
    potrzeba działania równie przebiegłego jak w przypadku strony
    przeciwnej - motywowanej szansą zdobycia cudzych pieniędzy.

    A.