  • 1. Data: 2009-03-02 18:41:46
    Temat: Szukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowych oraz działu majątku
    Od: AJP <A...@g...com>

    Szukam prawnika z doświadczeniem w sprawach wymagających umiejętności
    przewidywania bardzo cwanych pogrywek drugiej strony wykorzystującej
    np. wtórny analfabetyzm wśród sędziów (wydanie nakazu w postępowaniu
    nakazowym na bazie uznania długu na bazie listu z ugodową propozycją
    działu spadku). Dotychczasowi prawnicy doprowadzili do sytuacji, gdy
    mimo złożenia w sądzie kwoty spornej do depozytu druga strona działa w
    ramach innego postępowania i dokonuje zabezpieczenia komorniczego.

    Sprawa w Warszawie.

    proszę o kontakt na AJPnotebook @ gmail.com (spacje należy wykasować)

  • 2. Data: 2009-03-02 18:47:27
    Od: AJP <A...@g...com>

    On Mar 2, 7:41 pm, AJP <A...@g...com> wrote:
> [...]
    > mimo złożenia w sądzie kwoty spornej do depozytu druga strona działa w
    > ramach innego postępowania i dokonuje zabezpieczenia komorniczego.

    P.S. Osobom, które mogą polecić takiego sprawnego prawnika, bo okazał
    się znakomity działając w ich imieniu będę też bardzo wdzięczny.

  • 3. Data: 2009-03-02 19:59:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AJP pisze:

    > Szukam prawnika z doświadczeniem w sprawach wymagających umiejętności
    > przewidywania bardzo cwanych pogrywek drugiej strony

    Ty wróżki szukasz.

    > wydanie nakazu w postępowaniu nakazowym na bazie uznania długu na bazie listu z
    ugodową propozycją
    > działu spadku).

    A po polsku ?

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 4. Data: 2009-03-02 20:56:13
    Od: AJP <A...@g...com>

    On Mar 2, 8:59 pm, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Ty wróżki szukasz.

    Nie, wróżka uważa, że ma za zadanie powiedzieć mi to co chcę usłyszeć,
    a nie znaleźć rozwiązanie :-)
    Tak więc szukam kogoś o lepszym przygotowaniu niż wróżka.

    > A po polsku ?

    Co mam wyjaśnić?
    Definicję postępowania nakazowego - jest w kodeksie postępowania
    cywilnego,
    Uznanie długu - tamże
    Dział spadku - kc

    Za stylistykę przepraszam, faktycznie wyszło niezbyt zgrabnie.
    Postępowanie nakazowe jest oczywiście postępowaniem o wydanie nakazu
    zapłaty długu. Uznanie długu powinno nastąpić na bazie czegoś
    (reguluje to kpc) i nie jest to pismo zatytułowane "Propozycja działu
    spadku". A jednak Sąd to "kupił", bo ...zapewne nawet nie czytał.
    Istota cwanej zagrywki polegała tu na przewidzeniu, że w polskim
    sądzie tak się stanie. Wyrok nie jest prawomocny, ale ja mam zajętą
    pensję, konto i szansę na dalsze represje bo komornik nie zajął całej
    kwoty "zabezpieczenia".

    Teraz chodzi mi o kogoś kto na rozprawie nie polegnie na jakiejś
    kolejnej głupocie i nie powie mi jak dwóch dotychczasowych prawników,
    że tego się nie spodziewali ale to w sumie zgodne z prawem.
    Ciekawostką jest tu fakt, że w majestacie prawa jestem okradany ze
    spadku po mamie.

    Opisywanie szczególowe istoty tej sprawy wymaga dużo miejsca i pewnie
    na liście jest bez większego sensu. Tu nie ma prostej rady tylko jest
    potrzeba działania równie przebiegłego jak w przypadku strony
    przeciwnej - motywowanej szansą zdobycia cudzych pieniędzy.

    A.

  • 5. Data: 2009-03-02 21:04:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AJP pisze:

    > Tak więc szukam kogoś o lepszym przygotowaniu niż wróżka.

    Prawnik to ma rozwiązać zaistniałe sytuacje, a nie przewidywać co zrobi
    druga strona.

> [...]
    > zapłaty długu. Uznanie długu powinno nastąpić na bazie czegoś
    > (reguluje to kpc) i nie jest to pismo zatytułowane "Propozycja działu

    Przecież można mieć dług związany z działem spadku.
    A jak się zgłasza propozycje drugiej stronie (ofertę) to trzeba sie
    liczyć z tym, że druga strona ją przyjmie i bęc mamy zobowiązanie.

    > Wyrok nie jest prawomocny, ale ja mam zajętą
    > pensję, konto i szansę na dalsze represje bo komornik nie zajął całej
    > kwoty "zabezpieczenia".

    To się decyduj, czy nakaz czy wyrok.
    A poza tym postępowanie o dział spadku to postępowanie nieprocesowe, a
    więc ani wyroku ani nakazu być nie może.

    > Ciekawostką jest tu fakt, że w majestacie prawa jestem okradany ze
    > spadku po mamie.

    Jak zgodnie z prawem, to w którym miesjcu jest kradzież ?

> [...]
    > potrzeba działania równie przebiegłego jak w przypadku strony
    > przeciwnej - motywowanej szansą zdobycia cudzych pieniędzy.

    Myślę, że tutaj nie znajdziesz tego co szukasz. Powiem więcej myślę że w
    ogóle tego nie znajdziesz.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 6. Data: 2009-03-02 22:00:34
    Od: AJP <A...@g...com>

    On Mar 2, 10:04 pm, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    [cut]
    > Myślę, że tutaj nie znajdziesz tego co szukasz. Powiem więcej myślę że w
    > ogóle tego nie znajdziesz.

    Ale to nie był wpis adresowany do Ciebie - przeczytaj temat.

  • 7. Data: 2009-03-03 23:53:48
    Od: AJP <A...@g...com>

    > [cut]

    Czyżby faktycznie Trol miał rację co do tej listy? Nie ma tu
    profesjonalistów lub osób dysponujących kontaktem do takich? ;-(

  • 8. Data: 2009-03-04 14:19:40
    Od: Piotr Jarzebski <p...@b...net>

    AJP pisze:

    > Czyżby faktycznie Trol miał rację co do tej listy? Nie ma tu
    > profesjonalistów lub osób dysponujących kontaktem do takich? ;-(

    Najlepsze co możesz zrobić to się obrazić ;)