eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowych oraz działu majątku › Re: Szukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowych oraz działu majątku
  • Data: 2009-03-02 21:04:55
    Temat: Re: Szukam bardzo sprawnego cywilisty od spraw nakazowych oraz działu majątku
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AJP pisze:

    > Tak więc szukam kogoś o lepszym przygotowaniu niż wróżka.

    Prawnik to ma rozwiązać zaistniałe sytuacje, a nie przewidywać co zrobi
    druga strona.

    > Postępowanie nakazowe jest oczywiście postępowaniem o wydanie nakazu
    > zapłaty długu. Uznanie długu powinno nastąpić na bazie czegoś
    > (reguluje to kpc) i nie jest to pismo zatytułowane "Propozycja działu
    > spadku".

    Przecież można mieć dług związany z działem spadku.
    A jak się zgłasza propozycje drugiej stronie (ofertę) to trzeba sie
    liczyć z tym, że druga strona ją przyjmie i bęc mamy zobowiązanie.

    > Wyrok nie jest prawomocny, ale ja mam zajętą
    > pensję, konto i szansę na dalsze represje bo komornik nie zajął całej
    > kwoty "zabezpieczenia".

    To się decyduj, czy nakaz czy wyrok.
    A poza tym postępowanie o dział spadku to postępowanie nieprocesowe, a
    więc ani wyroku ani nakazu być nie może.

    > Ciekawostką jest tu fakt, że w majestacie prawa jestem okradany ze
    > spadku po mamie.

    Jak zgodnie z prawem, to w którym miesjcu jest kradzież ?

    > Opisywanie szczególowe istoty tej sprawy wymaga dużo miejsca i pewnie
    > na liście jest bez większego sensu. Tu nie ma prostej rady tylko jest
    > potrzeba działania równie przebiegłego jak w przypadku strony
    > przeciwnej - motywowanej szansą zdobycia cudzych pieniędzy.

    Myślę, że tutaj nie znajdziesz tego co szukasz. Powiem więcej myślę że w
    ogóle tego nie znajdziesz.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars