  • Data: 2021-03-26 18:54:55
    Temat: Re: Szpital narodowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2021 o 15:56, J.F. pisze:

    > Przeciez dyskutowalismy - szpital jest tymczasowy, i nie ma pelnego
    > wyposazenia zwyklego szpitala.
    > Wiec moze przyjac tylko takich pacjentow, ktorzy nie potrzebuja tego
    > dodatkowego wyposazenia.

    Reasumując - mamy zapaść systemu ochrony zdrowia, karetki jeżdzą po 100
    kilometrów, po udar latają śmigłowcem, do którego pacjenta dowożą
    prywatnym kombi w bagażniku, premier płacze że godzina próby, minister
    zwalnia dyrektorów szpitali i zastępuje pełnomocnikami wojewody, bo nie
    stworzyli papierowych miejsc, wszędzie burdel i porzoga, tylko te
    miejsca na narodowym sanatorim jeszcze nie potrzebne - to kiedy będą
    przydatne na tyle, żeby po nie się schylić?

    > Nie wiem jak tam wyglada, ale jak widzisz - 40 lozek wolnych.

    Gdzie?

    > A tu zauwaz jeszcze, ze lekarze ostatnio grzmia "chorzy trafiaja do nas
    > w ciezkim stanie, powinni wczesniej".

    Ciekawe gdzie mają przychodzić, skoro miejsc nie ma. To tak jak minister
    narzekał na seniorów, ze przyszli na zapisy na szczepienia i się bez
    sensu gromadzą jak szczepionek i tak nie ma...

    > Wiec i te zwykle lozka sie przydadza ... jak przy nich bedzie pare razy
    > dziennie lekarz przechodzil i stan sprawdzal.

    No widać się nie przydają, skoro jeszcze nie czas na odpalenie
    narodowego:P Czas przyznać, że tam po prostu nie ma możliwości użycia
    tych miejsc, bo trzeba by zbrać lekarzy z reszty szpitali - a narodowy
    nie ma soru, więc pacjenci trafiają tam z reszty szpitali. Pozabierasz
    personel z tamtych to już nikt nigdzie nie trafi. Chyba że do chłodni.

    --
    Shrek