  • Data: 2005-10-05 19:17:34
    Temat: Re: Szkola i niejasnosci z nia zwiazane
    Od: "Arkady" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rogus" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:di16o0$75u$1@opal.futuro.pl...
    > Filip Ozimek napisał(a):
    > informatyka to jeszcze w mojej karierze nie spotkalem w szkole... raczej
    > jacys nie z tej bajki podagodzy, co nie wiadomo czego ucza... ale Polska
    > niestety pod wzgledem informatyki nei jest na biezaco (ciezko byc - tyle
    > sie zmienia, a zmian programu nie mozna robic co roku)
    Filipku, to mało w życiu widziałeś. Pedagodzy wiedzą czego uczą, ale ty nie
    dorosłeś by tego słuchać.
    A gdzie eprogramy zmienia się co roku, bo ja nie zauważyłem tego zjawiska?
    > zmeczenie psychiczne, marne grosze?!
    > chyba zartujesz - nauczyciel to nie jest taki ekstremalny zawod... nie
    > przesadzajmy :> etat ma mocno skrocony, 3,5 miesiaca wakacji w roku, po 30
    > latach emerytura - mega hardkor! :D
    40 godzin, to wg ciebie skrócony etat, bo tyle pracuje nauczyciel
    3,5 miesiąca wakacji - widzę, że z matematyką też masz problemy.
    Czy przypadkiem z tych wakacji, to najbardzie nie ty i uczniowie się
    cieszycie?
    A swoją drogą za pracę z takimi jak ty, to rzeczywiście powinni mieć 6
    miesięcy urlopu.
    Niestety masz bardzo mało informacji o tym zawodzie.
    I życzę wielu poprawek na maturze.
    A.