  • Data: 2005-10-05 20:21:15
    Temat: Re: Szkola i niejasnosci z nia zwiazane
    Od: rogus <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arkady napisał(a):
    > Użytkownik "rogus" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Filipku, to mało w życiu widziałeś. Pedagodzy wiedzą czego uczą, ale ty nie
    > dorosłeś by tego słuchać.
    > A gdzie eprogramy zmienia się co roku, bo ja nie zauważyłem tego zjawiska?

    > 40 godzin, to wg ciebie skrócony etat, bo tyle pracuje nauczyciel
    primo picie kawy w pokoju nauczycielskim - to nie praca :D
    sprawdz ile wynosi etat nauczyciela!
    > 3,5 miesiąca wakacji - widzę, że z matematyką też masz problemy.
    2 miesiace i tydzien wakacji
    1,5 tygodnie przerwy swiatecznej
    2 tygodnie ferii
    1,5 tygodnia przerwy swiatecznej

    kupa jakis dniowek zawsze wypada

    > Czy przypadkiem z tych wakacji, to najbardzie nie ty i uczniowie się
    > cieszycie?

    eee? dobra, jak sie nie podoba to do szkoly nauczyciele... bardzo
    chetnie bym ich tam widzial organizujacych fakultety, zajecia dodatkowe...

    > A swoją drogą za pracę z takimi jak ty, to rzeczywiście powinni mieć 6
    > miesięcy urlopu.

    przyznaje chlone wiedze, jak gabka, ciagle tylko chce wiecej :>

    > I życzę wielu poprawek na maturze.

    nie martw sie, sie zaplaci sie zda...

    --
    --------- Marek Mollin "Rogus" ---------