    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Date: Sun, 28 Dec 2008 23:44:37 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jeszcze łatwiej, gdyby nikt nie dokofabulowywał nienapisanych treści.

    chyba mylisz kłamstwo z nadinterpretacja - wyjasnienie ponizej.

    > Jak kto łże, to łże. Nie ja określiłem jakość policji. Ja się tylko do
    > opinii przychyliłem.
    > Czytaj ze zrozumieniem.

    Jezeli ktos pisze ze policja to głupki, a ty z jakiegos powodu pod ta
    wypowiedzia dopisujesz ze sie zgadzasz, to dla mnie jest to tak samo twoja
    opinia jak osoby ktora to zdanie wypowiedziała.
    W innym przypadku - nie rozumiem po co miałbys sie ustosunkowywac do tej
    czesci wypowiedzi w ten sposób.

    > To nie wydawaj, zmusza cię ktoś?

    :)
    ciekawy sposób dyskutowania
    oczywiscie odnosiłem sie do osodu wydanego przez ciebie a nie przeze mnie.

    > A podasz ze trzy czy cztery?

    oczywiscie
    - zwiazek dawno sie rozpadł, zarówno maz jak i zona sie do tgo przyznaja
    ale np. z powodu rodziny obaj postanawiaja ze formalnie jeszcze tego nie
    koncza,
    - brak rozwodu ze wzgledu na jakies sprawy materialne, np. wspolnie
    prowadzona DG i zaplanowanie rozwodu dopiero po jakims rozdzieleniu firmy
    czy innych czynnosciach,
    - maz ma nad zona duza przewage (pieniadze, siła, rodzina) i ta nie chce
    sie porywac z motyka na slonce, i rozchodzic sie nie majac co dalej ze soba
    zrobic.
    Reasumujac - gwatkotwórca slowem nie odezwał sie na temat tego, czy ich
    zwiazek był sielanka, czy tez dawno sie rozpadł a brak formalnego rozwodu
    to tylko kwestia nie zalatwienia z roznych powodów formalnosci.

    > Język jest nieistotny, formą podniecają się ci, co nie dają sobie rady
    > z treścią, zresztą pomijaj sobie co chcesz (byle nie zakręty, byle nie
    > zakręty!!!).

    Nieistotnosc jezyka podkreslaja tylko osoby ktore sobie z tymze jezykiem
    nie daja rady... ;-P
    A tak powaznie (bo nie zgadzam sie ani z tym co ty napisałes o jezyku, ani
    z tym co ja) to oczywiscie moge sie zgodzic, ze jestesmy w stanie pominac
    kurwy i dojsc do sedna. Pojawiaja sie jednak dwie lampki ostrzegawcze - po
    co druga osoba uzywa akurat takiego jezyka i z kim ja w ogole rozmawiam.

    P.S. Dziekuje za pozwolenie na pomijanie - w kontekscie całej dyskusji jest
    to dla mnie bardzo wazne...

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke