  • Data: 2008-12-27 16:29:39
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niestety nie ma dzwięku nie wiem czemu(AVIki z aparatu go mają),
    > ale praktycznie każde auto sunie na zablokowanych kołach - co wyraxnie
    > słychać,
    > najbardziej się ślizgnął ten taksiarz,
    > a gość za taksiarzem gibnął się praktycznie tak jak ja,
    > miał fuksa że z naprzeciwka jakiś kolega nie jechał.

    moze ja jakis dziwny jestem, ale zastanawia mnie, dlaczeg, zamiast bawic
    sie w krecenie tego, nie zadzwoniłes od razu na policje. Na pewno oni
    mogliby o wiele szybciej zareagowac, sciagnac piaskarke i byłoby po
    sprawie. Ana przyszłosc moglbys ten filmik wysłac do zarzadu dróg, zeby
    wzięli to miejsce pod uwage.
    I gdyby po takiej reakcji sluzby nic z tym nie zrobiły, to wtedy
    rzeczywiscie byłaby podstawa do szukania winnych.

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke