    From: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szef zmusza do złego ;)
    Date: Thu, 18 Nov 2004 10:23:52 +0100

    Romek wrote:

    > Co mam zrobić - przecież to niezgodne z prawem?

    A niby w ktorym miejscu prawo reguluje zakres dzialania serwisow?
    Moze byc to niezgodne z umowa jesli takowa to definiuje. Ale pewnie
    nie definiuje stad pomysl szefostwa.

    > Czy w razie gdybym to zrobił grozi mi jakaś odpowiedzialność prawna?

    Nie. Szef kazal zrobic niebieskie robisz niebieskie. Kazali zrobic
    timeout 4 grudnia, wbijasz timeout 4 grudnia. Jesli waszemu klientowi
    sie to nie spodoba to moze przykladowo pozwac wasza firme jako
    zleceniobiorce, nie zas Ciebie bezposrednio. Natomiast, zakladajac
    ze szefostwo bedzie chcialo sie wtedy wywinac, moga Ciebie probowac
    wsadzic na mine mowiac ze zrobiles to bez ich wiedzy wiec dobrze by
    bylo abys mial na to "podkladke" czyli papier z np. nowa wersja
    wytycznych projektowych do serwisu, najlepiej z podpisem kogos
    kto takie rzeczy moze podpisywac (project manager etc)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin