  • Data: 2004-11-19 20:17:59
    Temat: Re: Szef zmusza do złego ;)
    Od: "Romek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi!
    Muszę przyznać, że podłamaliście mnie :((( W tej firmie wszystko odbywa się na
    gębę - czyli nie mam szans na jakąś podkładkę :(
    Problem rozwiązałem baaardzo połowicznie i nie elegancko - poszedłem na
    zwolnienie i niech ktoś inny to kończy...

    Przy okazji zaczełem martwić się o inną rzecz - szef kazał mi jakiś czas temu
    instalować pirackie oprogramowanie (inni pracownicy widzieli, że to ja instaluję
    soft), pewnie w razie jakiegoś nalotu to ja beknę za to... ech żyć się nie chce,
    takie czasy - sam 4 miesiące odkładałem żeby kupić legalnego Photoshopa a teraz
    mam się bać, że w firmie chodzą piraty :[

    pozdrawiam
    Romek