  • Data: 2004-11-18 11:31:50
    Temat: Re: Szef zmusza do złego ;)
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Romek* wrote in <news:5b3d.00000025.419c5567@newsgate.onet.pl> :

    > Pracuję w agencji reklamowej i jestem w trakcie wykonywania dużego projektu
    > internetowego, szef polecił mi (żeby wyciągnąć od firmy dodatkowe pieniądze),
    > bym zaprogramował serwis w ten sposób, żeby po określonym czasie przestał
    > działać. Co mam zrobić - przecież to niezgodne z prawem? Czy w razie gdybym to

    Dlatego terzeba wysyłać mail'a niby w innej sprawie i "nawiasem"
    potwierdzić wprowadzenie ustalonych ograniczeń ;) i zachować kopię.

    Dupokrycie to podstawa, jak mi się kiedyś klient wypierał że nie
    informowałem o błędach i dlatego nic nie zrobili to wydrukowałem 25
    stron mail'i i sie bqcvreqbyvyv.

    --
    Dlaczego Bill Gates jest najbogatszym człowiekiem na świecie? - Bo za
    błędy się płaci.