eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa
    UE podbija RP3]
    Date: Sun, 8 Sep 2024 12:16:59 +0200
    <a...@w...eu> <vbaguf$3vj0u$2@dont-email.me>
    <a...@w...eu> <1...@4...net>
    <a...@w...eu> <47ti4gglmggw$.2lceu472a5ve$.dlg@40tude.net>
    <vbbnar$2jgre$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <vbbpt6$2jjud$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <rmi2cc1scnq5$.xxgh6gnqtbct.dlg@40tude.net>
    <vbc2dk$2joci$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <vbhm7e$aqk$1@news.chmurka.net> <a...@w...eu>

    W dniu 07.09.2024 o 16:38, A. Filip pisze:

    > KIEDY będzie (szybki) internet satelitarny także z ChRL, Rosji, Indii?
    > [z USA już jest] Od kiedy blokowanie "u siebie" będzie miało jeszcze
    > mniejsze znaczenie? Dla mnie Chiński internet satelitarny jest wyłącznie
    > kwestią jak szybko (kilka czy kilkanaście lat). Dla mnie umacnianie++
    > się na pozycjach które raczej+ dość szybko padną nie świadczy o
    > inteligencji.
    >
    > <cynizm> Będzie jeszcze szybciej jak satelity będą "podwójnego
    > przeznaczenia" czyli także szpiegowskie. </cynizm> Jak się wczytałem
    > jak orbity ma Starlink to odniosłem wrażenie że tak już "może być"
> [...]

    To nie jest internet tylko dostęp do internetu. Internet to jest to, co
    łączy między sobą wszystkie hosty a nie tylko te, które z internetu
    czerpią.

    Pytam KIEDY internet będzie wolny. By każdy z każdym mógł się swobodnie
    komunikować a nie tylko korzystać ze zmonopolizowanych usług w których
    właśnie można prowadzić cenzurę. Ludzie mają do tego prawo i ciągle są
    tacy, którzy starają się taką swobodę uzyskać.