  • Data: 2005-06-27 08:17:33
    Temat: Re: Systemy operacyje
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wójtowicz Piotr napisał(a):

    > Czy instalująć system operacyjny np. WINDOWS u kogoś w domu powinienem
    > domagać się od niego jakiegoś dowodu legalności oprogramowania?? Czy mogę
    > założyć, że płyta z której każe mi instalować system jest kopią zapasową
    > orginału??

    To wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć i w jaki sposób chcesz
    zabezpieczyć własny interes. Może być przecież i tak, że w trakcie
    kontroli (u tego komu instalujesz) gość zrobi wielkie oczy i oświadczy,
    że "ten pan, który był u niego sprzedał mu tego windowsa" i gość był
    święcie przekonany, że ma legalny system. Efekt będzie taki, że Ty się
    będziesz musiał tłumaczyć... ;)

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6