  • Data: 2007-01-01 15:11:30
    Temat: Re: System OEM a padniety dysk
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Piotr Kubiak* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Nie zgadzam się. Tzn co do zasady zgoda, podpadam wtedy pod 116 par. 1 -
    > brak uprawnień w licencji, brak uprawnień w postaci art. 23. Ale ze 116
    > może wynikać, że na przechowanie też nie mogę przekazać - wszystko
    > opiera się o definicję rozpowszechniania. Czy przekazanie jednej kopii
    > już jest rozpowszechnianiem?

    Jak już zaczynasz dzielić włos na czworo to powiedz co rozumiesz przez
    "przekazanie"?
    A ten sposób idziemy w rozważaniach za głęboko. Istotą przepisów
    jest to, że możesz sporządzić kopię zapasową na warunkach
    określonych ustawą, ale możesz z niej równocześnie korzystać tylko
    wtedy gdy pozwala Ci na to licencja.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl