  • Data: 2006-12-31 04:52:33
    Temat: Re: System OEM a padniety dysk
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> wrote in message
    news:en6la2$l3j$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie za bardzo rozumiem, co chcesz przez to powiedzieć. Znam ludzi, którzy
    > się ulegalnili i nie stracili swoich znajomych piratów, ich stosunki się
    > nie zmieniły et caetera. Jeśli jest nawet tak, jak piszesz, to stosowanie
    > tej

    Moje stosunki też się nie zmieniły. Co sobie pomyślę jak muszę dzwonić na
    infolinię i przez kogo /pirata/, to moje i nikt mi tego nie odbierze :)

    > Jeśli to ironia, to w tym miejscu trochę nietrafiona. W przeciwnym wypadku
    > podaj mi na przykład darmową licencję Windowsa, Office'a, 3dstudio max,

    Piszę z darmowego, legalnego systemu. Zaznaczam, że żadne więzi nie łączą
    mnie z MS oprócz tego, że użytkuje ich niektóre programy. Wejdź na stronę MS
    i jest tam zachęta aby pobrać Office`a. Działa całkiem, całkiem.

    > Poza tym zapewne jest 2k sposobów na walkę z piractwem, które nie ciągną
    > za sobą radykalnych metod. Ot, choćby wprowadzenie jakiegoś sprytnego (nie
    > wdaję się w szczegóły i celowo), może dobrowolnego podatku
    > "komputerowego",

    Zgoda. Rozpatrywać można różne sposoby aby wszystkie strony były zadowolone.

    > Litości, a Ty sobie wyobrażasz? Posiadając nielegalne oprogramowanie bez
    > jakiegoś skrępowania odpowiadałbyś ankieterowi stojącemu w drzwiach?

    Jak mam odwagę cywilną /teraz jest podobno w cenie/, to przy anonimowej
    odpowiadam.
    --
    Maluch