  • Data: 2006-12-31 12:05:09
    Temat: Re: System OEM a padniety dysk
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> wrote in message
    news:en86bf$1bk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Wykazywałem, że piractwo też może być karane z kk. Odnosi się wrażenie nie
    tylko na tej grupie, że jeżeli nie łamię pa, to licencje /umowy/ są nic nie
    warte, a to błąd przegrywający :)

    > Nabywam program kopię programu, która została utworzona zgodnie z art.

    Ten co stworzył kopię /wbrew licencji/ i sprzedał złamał prawo. Ty nabywając
    stałeś się paserem

    > 75 PA. I co wtedy? Dla podpowiedzi, programu nie nabywam w celu
    > osiągnięcia korzyści majątkowej, więc art. 278 kk nie ma zastosowania.

    art. 293 kk kwestia tylko czy paser umślny czy nieumyślny.
    --
    Maluch