  • Data: 2006-12-29 18:11:55
    Temat: Re: System OEM a padniety dysk
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Wiem, tylko że jest również monopolistą i wykorzystuje swoją sytuację, a to
    > mi się bardzo nie podoba. Gdyby - teoretycznie - Linux był w większości, to
    > MS musiałby się dostosować i przygotować zasady dla ludzi a nie dla
    > klientów. A tak - nie dosyć, że płacisz to jeszcze dostajesz system, który
    > tu i ówdzie utrudnia Ci pracę (a nie utrudniałby, gdybyś miał nielegalną
    > kopię, co jest dla mnie swoistą paranoją).

    Hmm... Zauważ, że tak wypada porównanie każdej rzeczy w wersji legalnej
    i nielegalnej. Muzyka, filmy, samochody (tak, bo kradzionego nie
    musisz rejestrować, dbać o parking, ot włamujesz się i jedziesz
    potem go zostawiasz gdzie bądź), etc.

    Po za tym pytałem gdzie Ty w treści Licencji eula z MS windows OEM
    widzisz łamanie prawa? Ciekawi mnie to, o tyle, że gdyby faktycznie coś
    takiego tam było to można by zarobić kilka milionów bo jest komu płacić
    ;)

    j.

    ps. Windows jest w większości bo Linux jest taki jaki jest ;)