  • Data: 2005-05-21 20:55:18
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    poreba wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^

    > Przypominam, że "bezsensowny" z Twojego punktu widzenia
    > - wynikającego z określonego systemu wartości.

    Bezsensowny z punktu widzenia każdego zdrowego psychicznie człowieka.

    Życia żaden rytuał nie przywróci.

    > Byli, i zapewne są wokół nas ludzie, którzy żywcem daliby się pokroić
    > z całą rodziną, nieletnimi oraz starcami (i nie bardzo pytając ich o
    > zdanie w tej materii) gdyby kazano im zaprzeć się wiary i nasikać
    > na Krzyż.

    Każdy zabijający (czy to czynnie, czy też biernie) z przyczyn
    religijnych powinien być traktowany, jak każdy inny cholerny
    fundamentalista z rodzaju tych rzeźników, co czarownice na stosach
    palili. HOWGH!

    [ciach]

    > Jednak Ty określając czyjeś (ŚJ, prawosławnych, żydów czy kogo tam
    > jeszcze) przekonania religijne jako "idiotyczne" i "przesądne"
    > automatycznie dezawuujesz również te, które stały się źródłem Twojego
    > popracia dla życia tego dziecka.

    To oni sami 'dezawuują' swoje własne przekonania. Z jednej strony 'nie
    zabijaj', a z drugiej strony "a niech dzieciach zdycha, bo mi jakiś
    kretyn nowe, autorskie tłumaczenie biblii zrobił".

    Banda hipokrytów, ot co.

    > Jeśli tego nie rozumiesz, to proponuję EOT,
    > bo nie podejmuję się Ci tego wytłumaczyć.

    A co tu jest do tłumaczenia? Są gotowi doprowadzić własne dziecko do
    śmierci? Są.