  • Data: 2005-05-21 21:02:45
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Robert Tomasik [Sat, 21 May 2005 22:55:05 +0200]:

    > Tych organizacji krzwiacych wiarę chodzeniem po domach
    > jest więcej. Tak więc lokalne zobry sprawy nie załatwiają.

    Powinny zalatwiac w kwestii SJ. A tak nie jest. Nie mowie
    przeciez, ze nie powinien mi nikt nigdy przyjsc -- tylko,
    ze nie powinni przyjsc SJ.

    > Poza tym przyjeżdżają również na gościnne występy.

    SJ nawet jadac na wakacje jedna z pierwszych rzeczy, ktora
    robi, jest skontaktowanie sie z tamtejszym zborem. Czesto
    zreszta organizuja sobie te wakacje wlasnie pod katem tego,
    ze gdziestam brakuje im ludzi do gloszenia. No i przyjezdni
    lataja w parze z kims lokalnym.

    > Po czym pzonajesz? Pytasz?

    Rozmawiam. A raczej rozmawialam, bo juz nie chca rozmawiac.
    Tak sie przypadkowo sklada, ze rozne odlamy chrzescijanstwa
    to taki moj prywatny konik od ladnych paru lat, bez problemu
    jednych od drugich po paru zdaniach odrozniam.

    > Mam więcej szczęścia :-)

    Moze inne miasto, inne zwyczaje. A moze po prostu u nas tych
    innych mniej jest -- bo faktycznie, niewiele tego. Nie wiem.

    Kira