  • Data: 2005-05-21 23:09:51
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d6o7uk$mh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Rozmawiam. A raczej rozmawialam, bo juz nie chca rozmawiac.
    > Tak sie przypadkowo sklada, ze rozne odlamy chrzescijanstwa
    > to taki moj prywatny konik od ladnych paru lat, bez problemu
    > jednych od drugich po paru zdaniach odrozniam.

    Ooo! To jestem mało oryginalny w tym towarzystwie. Swego czasu w ramach
    samokształcenia obszedłem wszelkie możliwe kościoły, jakie działały w
    Krakowie. Ot tak, by zobaczyć, jak wygląda nabożeństwo. W małych
    kościołach bywał problem, bo nie dało się ukryć swojej bytności. Często
    pastor witał wchodzących przed domem modlitwy. Potrzeba było
    odpowiedniej legendy, ale z żadnego mnie nie wyrzucono. :-)

    Ale nie podjął bym się po rozmowie odróźnic jednego kościoła
    protestanckiego od drugiego.

    > Moze inne miasto, inne zwyczaje. A moze po prostu u nas tych
    > innych mniej jest -- bo faktycznie, niewiele tego. Nie wiem.

    Tu, gdzie mieszkam obecnie, to problem jest raczej niezauważalny.
    Świadków Jehowy w ogóle nie widziałem. Czasem pojawiają się
    przedstawiciele różnych dziwnych stowarzyszeń "wielkiego posłannictwa",
    ale nie są natarczywi.

    W Krakowie bywało tego sporo, zwłaszcza w środowiskach studenckich.