    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Studia - brak możliwości poprawy ;)
    Date: Mon, 5 Jan 2009 18:15:43 +0100

    > Koleżanka studiowała w stanach, i stwierdziła że tam uczelnia jest dla
    > studentów a nie studenci dla uczelni jak w Polsce (w Polsce też
    > studiowała)

    tylko poziom nauczania w stanach troche odbiega od naszego i to wcale nie na
    plus..........

    poza tym denerwuje mnie trochę, że studenci to teraz takie wieeeeeelkie
    niewiniątka, wielce pokrzywdzone sierotki, strasznie umęczone przez tych
    złych wilków wykładowców, owieczki............

    troche mi to przypomina "bezstresowe wychowanie" młodzieży w dzisiejszych
    czasach......... kiedyś jakoś nie było problemu, mnie też gnoili na studiach
    niektórzy bo tacy byli i tyle - pozwalali uwalać za byle bzdet i co - nic -
    żyło się. Nikomu nawet nie przyszło do głowy chodzić do dzienakatu i
    wszczynać wojny. a studiowałem dziennie na trudnym kierunku i pracowałem od
    matury - nie było też lekko łączyć............ ale ciesze sie ze skończylem
    wlasnie takie studia, a nie hiper łatwe z super przyjaznym nastawianiem.

    studia to ma być pewna szkoła życia jak dla mnie, gdzie poza wiedzą nabiera
    się i trochę karności. dzisiaj młodzież strasznie jest czuła na swoim
    punkcie........ litości............... podejscie place i wymagam - gówno -
    płacic i wymagac mozna w sklepie - a na studiach jesteś uczniem i tyle.

    Sebastian