  • Data: 2006-08-04 12:57:26
    Temat: Re: Strona internetowa dla firmy
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zbiera mi się na wymioty...

    Wez PracoMarin ;-) Natomiast pytaniem jest, czy takie kombinatorstwo nie
    podlega pod probe wyludzenia ;-) Tzn jezeli kolezka bedzie probowal domagac
    sie od firmy zaplaty - bo jesli poda firme do sadu, to jest to ofkors
    cywilizowana droga rozstrzygania sporu i po prostu zaplaci sobie koszty
    sadowe...

    Pozdrawiam,

    Tiger