    From: "huri-khan" <N...@k...chip.SPAMUpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strona WWW - umowa o dzieło
    Date: 23 Jun 2004 15:29:34 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@pa111.piekary-slaskie.sdi.tpnet.pl

    Lech Dubrowski ukrywający sie jako l...@p...onet.pl we wiadomości
    news:cbc1rt$4bj$1@nemesis.news.tpi.pl naskrobał:

    > Login i haslo do PRV.PL nie jest im do niczego potrzebny bo to tylko
    > przekierowanie na inna domene. Sam serwis fizycznie znajduje sie na
    > platnym serwerze oplacanym przez zleceniodawce i jest dostepny pod 2
    > adresami:
    >
    > 1. nazwa serwisu.prv.pl
    > 2. nazwa serwisu.nazwadomeny platnego serwera

    Serwer jest opłacany przez Zleceniodawce. Ja z grzeczności założyłem alias
    "......prv.pl" (wiadomo, że założenie domeny .pl .com.pl jest troche
    kosztowne), strona jest tylko "ulotką informacyjną" nie jest to żaden
    poważny projekt. Zleceniodawcy nazwa (.....prv.pl) sie spodobała (w
    umowie nie ma nic na temat prv.pl). Firma zrobiła sobie kalendarze i
    wizytówki z adresem ...prv.pl.
    Czy musze udostępnić im login i hasło do domeny prv.pl ?? W umowie nie ma
    nic na ten temat.
    TIA

    --
    [Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094][klub.chip.pl/rasrob]
    Jesli wodka w pracy szkodzi, porzuc prace, o co chodzi.