  • Data: 2012-09-01 11:47:10
    Temat: Re: Strefa płatnego parkowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Aug 2012, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Moze, ale musiałaby być ustawa

    Tak.

    > na zasadzie, ze parkujacy pod latarnią płacą 2 zł.

    Uściślij - masz na myśli że "parkujący pod latarnią" czy że 2 zł?
    Bo już zacząłem pisać polemikę i dopiero zajarzyłem że mamy dwie
    osobne sprawy :)

    To, że ustawa pozwalająca pobierać opłatę istnieje, jak rozumiem
    sporne nie jest?
    I to, że opłata należy się za parkowanie "w strefie" również?

    > Sam fakt dopuszczenia przez sutawę pobierania opłaty nie sprawi,
    > że można się jej domagać.

    Oczywiscie.
    Trzeba spełnić komplet warunków koniecznych oraz dowolny
    zestaw warunków wystarczających (może być ich więcej niż
    jeden, tych zestawów).
    Nie podlega dyskusji :)

    Ale wychodzi, że one *są* spełnione bez stawiania znaków.

    > No właśnie. Ale nie czyjeś widzimisie.

    I tak właśnie jest.

    > Cienkie to - choćby mozna sie zasłonić błędem co do prawa.

    Uściślij, bo nie wiem gdzie tego błędu się doszukujesz - w prawie
    (znaczy ustawa jest niekonstytucyjna) czy w jego nierozumieniu.

    pzdr, Gotfryd