  • Data: 2009-07-03 08:47:14
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2kdti$ga4$1@node2.news.atman.pl...
    > rzędu
    > no wiec teraz policz jak przy 5 stopniowej (czyli bardzo waskiej) wiazce
    > pomiarowej jaka szerokmosc ma ta wiazka 100 metrow dalej czyli w czasie
    > gdy dokonywany jest pomiar. I zobaczysz, ze nie tylko srodek kadru jest
    > mierzony

    Po co? Ja to wiem. Nie ja się upieram, że nie ma znaczenia, co jest w
    kadrze. Po prostu nie chce mi sie polemizować z osobami twierdzącymi, ze
    nie ma to znaczenia, bo to nie ma sensu. od tego jest ewentualnie biegły.
    Sąd ma dostać całe zdjęcie, a nie jego kawałek.

    > Z racji takiej, ze blad metody wystepuje sadze, ze producent zalozyl
    > wlasnie ze taki blad wystepuje. Jezeli zrobil poprawke na ten blad a
    > radar bedzie zle ustawiony to poprawka moze powiekszac pomiar i
    > zmierzona predkosc bedzie wieksza niz faktyczna.

    Z tego co wiem, to nie. Gdyby zrobił, to radar nie przejdzie homologacji,
    bo w pwnych warunkach mógłby pokazać więcej, niże jdzie faktycznie
    samochód.

    > Sadze, ze pomiar dokonywany jest w odleglosci 20-25 metrow od fotoradaru
    > fotoradar moze stac nawet 10 metrow liczac odleglosc prostopadle od toru
    > jazdy pojazdu. Jaki zatem bedzie blad ? ;)

    A ja wiem, że tak nie jest. Pomiar jest dalej. Ale możesz to sobie nawet
    sprawdzić po zdjęciu. na nim da się mniej więcej ocenić kąt.