  • Data: 2009-07-02 14:37:54
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał

    > Strasznik czyta instruckej i mowi do kolegi:
    > "heniek, ustaw tam na lewo bardziej".
    > po czym powstaje protokol z uruchomienia urzadzenia w ktorym strasznik
    > stwierdza:
    > "utawiono fotoradar zgodnie z instrukcja producenta i homologacja" co tak
    > naprawde moze byc niezgodne z prawda.
    > Neguje zatem uczciwosc i kompetencje tych palantow/idiotow. mialem z nimi
    > doczynienia parokrotnie i wiem, ze gowno wiedza. Nie zdziwilbym sie zatem
    > gdyby na tej fotce byl wyprzedzajacy samochod jadacy wlasnie z predkoscia
    > 92km/h

    Zakładając logikę w tym, co piszesz wyjaśnij mi, jaki sens miałoby takie
    nieprawidłowe ustawianie radaru? Skoro potem na zdjęciach widać jedynie
    malutki fragment samochodu, co znacznie utrudnia identyfikację? Tak sobie
    sami na złość źle ustawili? I wiedząc, że radar robi gówniane fotki nie
    zmieniają tego? Toż prościej w takim wypadku zdemontować radar i mieć
    święty spokój.