    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.
    Date: Fri, 19 Nov 2010 14:18:32 +0100

    W dniu 19.11.2010 12:42, Misiek pisze:

    > zaspiewaj sobie : "... pisze bzdury, kot zapedzil mysz do dziury..."

    Przykro mi, ale odchylenia umysłowe pozostawiam tobie.

    > pozniej 100 razy ZE ZROZUMIENIEM przeczytaj cytowana powyzej ustawe

    No cóż, jeżeli nie zrozumiałeś, jak napisałem własnymi słowami, to
    zacytuję dosłownie przepis:

    1. Ustawa określa:
    1) zasady ruchu na drogach publicznych, w strefach zamieszkania oraz w
    strefach ruchu;
    2) zasady i warunki dopuszczenia pojazdów do tego ruchu;
    3) wymagania w stosunku do osób kierujących pojazdami i innych uczestników
    tego ruchu;
    4) zasady i warunki kontroli ruchu drogowego.
    2. Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się poza
    miejscami
    wymienionymi w ust. 1 pkt 1, w zakresie:
    1) koniecznym dla uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa osób;
    2) wynikającym ze znaków i sygnałów drogowych."

    > Przeczytaj sobie norme dotyczaca przejsc, dojsc, wejsc (dotyczy KAZDEJ
    > sytuacji, tak ustawienia urzadzen mechanicznych, jak i budowlanki - np.
    > wielkosci drzwi, oraz ogolnie dojsc, przejsc itd).

    I jaki ma związek ta norma z moim zachowaniem się? Co najwyżej może lub
    musi (nie znam niuansów) obowiązywać producenta.

    > napisales rowniez ze masz je serdecznie w dupie.

    Serdecznie jak serdecznie. Po prostu czasami nie ma innego wyjścia.
    Infrastruktura drogowa nie jest w stanie pomieścić samochodów w takiej
    liczbie, w jakiej są one teraz na drogach. I po prostu jak przyjeżdżam z
    pracy o 20 to już nie ma innej opcji nierzadko.

    > A ja napisze ze za parkowanie na trawnikach tak policja jak i Straz
    > Miejscka wlepiaja mandaty i maja do tego prawo.

    Możliwe. Ja tylko odnosiłem się do PoRD.

    > Przeczytaj najp[ierw ZE ZROZUMIENIEM (najlepiej jak pisalem powyzej.. ze
    > 100 razy) obowiazujace przepisy, oraz (rowniez ) Kodeks Drogowy i
    > Przepisy o Ruchu Drogowym (na ktore tak sie powolujesz), a pozniej
    > zabieraj glos.

    Możesz sobie tupać i krzyczeć do woli, ale niewiele to zmienia w
    zakresie faktu, że PoRD nie obowiązuje w pełni na drogach wewnętrznych
    nieoznaczonych jako strefy ruchu.

    > Trafiasz do KF na dodatek.

    Tyż dobrze. To twoje konstytucyjne prawo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek