    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.
    Date: Fri, 19 Nov 2010 11:30:29 +0100

    W dniu 19.11.2010 08:00, Misiek pisze:
    > zapytam ponownie - CZYTALES????????
    > "...W Dzienniku Ustaw Nr 152 poz. 1018 opublikowana została Ustawa z
    > dnia 22 lipca 2010r. o zmianie przepisów ustawy - Prawo o ruchu drogowym
    > oraz niektórych innych ustaw.."
    > To chyba JEST wykladnia prawa...

    Tak. I ona mówi dokładnie to, co ja mówiłem. Czytałeś?

    > jak ja lubie ludzi ktorzy wypowiadaja sie o czyms nie czytajac nawet
    > tego o0 czym pisza...

    No zauważyłem, że to lubisz i tak robisz. Dlatego po raz kolejny, ale
    tym razem ostatni, powtarzam, że PoRD obowiązuje:

    a) na drogach publicznych i strefach zamieszkania w całości
    b) na pozostałych drogach, tylko częściowo, jeżeli to wynika z
    1) zapewniania bezpieczeństwa
    2) znaków drogowych
    c) na pozostałych drogach w całości, jeżeli oznaczono je jako ,,Strefa
    ruchu''.

    > 1. na mocy przep[isow o ruchu drogowym

    Które w tym zakresie nie obowiązują na drogach niepublicznych
    nieoznaczonych jako strefa ruchu.

    > 2. na mocy Polskich Norm (OBOWIAZUJACYCH)

    Możliwe. Nie znam się na Polskich Normach. Co prawda wydaje mi się
    dziwne jakoby NORMY definiowały zachowanie, ale nie sprzeczam się.

    Przecież to napisałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek