eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStrasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury › Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury
  • Data: 2018-09-22 09:54:33
    Temat: Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2018 o 09:06, A. Filip pisze:

    > A skąd do kurwy nędzy masz _pewność_ jak zginęli skoro PO śledztwo ma
    > aż takie braki? [wypadek na skutek ... czy "coś innego" ]

    Chociażby stąd że "przez osiem ostatnich lat" pis próbował na setki
    różnych sposobów, uwzględniając w tym działania na poziomie państwowym
    zawierające również tak niekonwencjonalne metody detonację baraku czy
    gotowanie parówek jak i grzebanie w grobach znaleźć jakikolwiek dowód na
    to że było inaczej niż wypadek komunikacyjny z powodu typowego polskiego
    burdelu ogólnowojskowego wzmocnionego urażonym ego pierwszego, co kiedyś
    nie poleciał do Gruzji bo mu się jakiś lękliwy pilot postawił. I mimo
    gigantycznych nakładów środków i chęci chuja znaleźli - wystarczy za
    uzasadnienie mojego głębokiego przekonania że to był po prostu klasyczny
    cfit? Bo się mocny offtop robi.

    Shrek