    From: JaromirD <r...@q...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stra? Miejska - wezwanie za z?e parkowanie.
    Date: Thu, 11 Nov 2010 14:17:42 +0100

    Andrzej wrote:

    > "xxxyz" <x...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A co w sytuacji, je?li takie zapytanie ze stra?y gminnej czy miejskiej
    > przychodzi do firmy i dotyczy samochodu s?u?bowego, z kt?rego korzysta
    > jednocze?nie kilku pracownik?w i ka?dy z nich m?g? by? w chwili
    > wykroczenia kierowc?? Dok?adnie chodzi o sytuacj?, gdy np. w delegacj? czy
    > na serwis wybiera si? kilka os?b i trudno ustali?, kto w tym w?a?nie
    > momencie prowadzi? auto, bo ludzie si? zmieniaj? za kierownic?.
    > Czy w takim przypadku informacja, ?e osoba reprezentuj?ca firm? nie jest w
> [...]

    Ale na jakiej podstawie ktoś wziął ten służbowy samochód? Jest chyba jakiś
    rejestr kto, kiedy, w jakim celu, dokąd pojechał? No to ta osoba płaci
    mandat ale nie otrzymuje punktów. Tak było ostatnio u kumpla w firmie: było
    ich trzech w samochodzie, dużo jeżdżą więc nie pamiętali kto w konkretnym
    dniu i miejscu prowadził. Obyło się bez wskazywania sprawcy, ale osoba
    zapisana w takim rejestrze zapłaciła 200 zł.