  • Data: 2019-01-27 23:24:37
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli uznamy, że te przechwałki są wiarygodne, to spokojnie da się coś
    > wymyślić.

    Odnoszę wrażenie, że do tej pory twierdziłeś, że nic nie da się zrobić,
    niezależnie od chęci lub ich braku nie ma podstaw prawnych i dupa z tyłu.

    > Rzecz w tym, że zdaje się, że nikt tego poważnie nie
    > potraktował tak do końca.

    No to jak zapowiedzi schizofrenika po wyroku o akcie grubej przemocy
    traktujecie tak lekko, że nie widzicie powodu, żeby go nie wpuścić do
    samolotu rejsowego to ja nie wiem co trzeba "paszczowo" odjebać,
    żebyście to wzięli na poważnie. Obecnie to pewnie będzie jakaś "mowa
    nienawiści", oczywiście tylko ze strony gorszego sortu.

    > Który skazany za ciężkie przestępstwo jest do końca normalny?

    Ten ze schizą na pewno nie. Jak wam brakuje funkcjonariuszy to weźcie
    tych co pilnują pomników, miesiączek i inwigilują opozycję, a nie
    tłumaczcie, że przecież jak świr to siła wyższa i nic się zrobić nie da.
    No chyba że by na czerwonym przeszedł - wtedy jest i podstawa prawna i
    konieczność zawodowa i komendant ze statystyki zadowolony.

    Shrek