  • Data: 2019-01-28 02:31:37
    Temat: Re: Stefan W
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Jan 2019 23:24:37 +0100, Shrek napisał(a):
    > Odnoszę wrażenie, że do tej pory twierdziłeś, że nic nie da się zrobić,
    > niezależnie od chęci lub ich braku nie ma podstaw prawnych i dupa z tyłu.

    > No to jak zapowiedzi schizofrenika po wyroku o akcie grubej przemocy

    Ta jego "gruba przemoc" to co prawda napad na bank, ale zdaje sie
    z atrapa broni/wiatrowka.

    > traktujecie tak lekko, że nie widzicie powodu, żeby go nie wpuścić do
    > samolotu rejsowego to ja nie wiem co trzeba "paszczowo" odjebać,

    A co zrobi ?
    Bombe wniesie, pilota zastrzeli, czy stewardese udusi ?

    > żebyście to wzięli na poważnie. Obecnie to pewnie będzie jakaś "mowa
    > nienawiści", oczywiście tylko ze strony gorszego sortu.

    > Ten ze schizą na pewno nie. Jak wam brakuje funkcjonariuszy to weźcie
    > tych co pilnują pomników, miesiączek i inwigilują opozycję, a nie
    > tłumaczcie, że przecież jak świr to siła wyższa i nic się zrobić nie da.

    No jak nic, przeciez miesiaczki wazniejsze, nic to sie da na jednego
    niegroznego wariata :-)

    Albo zamknac tych, co szerza mowe nienawisci do pomnikow i miasiaczek,
    to sie zaraz funkcjonariusze uwolnia do innych zadan :-)

    J.